English Version



Sesiunea ianuarie 2019



Calendarul alegerilor pentru reprezentantii studentilor in Consiliul Facultatii, sesiunea ianuarie 2019, este urmatorul:

  • 7-11 ianuarie 2019 - Depunere candidaturi (prin e-mail la adresa secretariat@fmi.unibuc.ro in perioada prevazuta mai sus sau la dra secretar sef in aceeasi perioada, in intervalul de lucru al Secretariatului)
  • 12-14 ianuarie 2019 - Campanie electorala
  • 15 ianuarie 2019, intre orele 10:00-18:00 - Primul tur
  • 18 ianuarie 2019, intre orele 10:00-18:00 - Al doilea tur (daca nu se intruneste cvorumul la primul tur)
  • 21 ianuarie 2019 - Validarea alegerilor in Consiliul Facultatii (vot electronic)
  • 23 ianuarie 2019 - Validarea alegerilor in Senatul Universitatii din Bucuresti
Alegerile se desfasoara pentru 1 loc in Consiliul Facultatii, astfel:
  • 1 loc pentru anii I si II Calculatoare si Tehnologia Informatiei - Candidati: Nitu Cristina, anul II CTI si Radulescu Adrian-Radu, anul I CTI
Rezultate turul I:
Pentru locul de reprezentare in Consiliul Facultatii a studentilor de la anii I si II Calculatoare si Tehnologia Informatiei, procentul de prezenta la vot a fost de 44% (mai mare de 33%+1 din numarul studentilor reprezentati).
Studenti alesi in turul I:
  • In Consiliul Facultatii:
    • Nitu Cristina (anul II CTI), aleasa de 68% din alegatorii prezenti


Nota: Daca nu se inscrie niciun candidat, nu se organizeaza alegeri. Pot vota doar studentii din anii si domeniul carora le corespunde locul.
Nota: Regulamentul general de alegeri al Universitatii este disponibil aici.



Sesiunea octombrie 2018



Calendarul alegerilor pentru reprezentantii studentilor in Consiliul Facultatii si in Senatul Universitatii, sesiunea octombrie 2018, este urmatorul:

  • 12-16 octombrie 2018 - Depunere candidaturi, conform metodologiei
  • 17-22 octombrie 2018 - Campanie electorala
  • 23 octombrie 2018, intre orele 9:00-19:00 - Primul tur. Intre orele 10:00-18:00 se va organiza o sectie de vot la Magurele.
  • 25 octombrie 2018, intre orele 9:00-19:00 - Al doilea tur (pentru toate locurile de reprezentare neocupate in primul tur).
  • 29 octombrie 2018, intre orele 9:00-19:00 - Al treilea tur (pentru locul de reprezentare de la anul III Informatica).
  • 5 noiembrie 2018 - Validarea alegerilor in Consiliul Facultatii (vot electronic)
  • 14 noiembrie 2018 - Validarea alegerilor in Senatul Universitatii din Bucuresti (vot electronic)
Alegerile se desfasoara pentru 8 locuri in Consiliul Facultatii si 2 locuri in Senatul Universitatii, astfel:
  • 1 loc pentru anul I Matematica si Informatica - Candidat: Stoleru Vlad-Stefan, anul I Informatica
  • 1 loc pentru anul II Matematica - Candidat: Dumitru Nicoleta, anul II Matematici aplicate
  • 1 loc pentru anul II Informatica - Candidat: Anei Alexandra Gabriela, anul II Informatica
  • 1 loc pentru anii I si II Calculatoare si Tehnologia Informatiei - niciun candidat
  • 1 loc pentru anul III Matematica - Candidat: Gusatu Marian, anul III Matematica-Informatica
  • 1 loc pentru anul III Informatica - Candidat: Petrescu Ana Maria, anul III Informatica
  • 1 loc pentru anii III si IV Calculatoare si Tehnologia Informatiei - Candidat: Adam Iuliana Alexandra, anul IV Calculatoare si Tehnologia Informatiei
  • 1 loc pentru reprezentarea tuturor studentilor, indiferent de ciclu de studii, an, program sau forma de invatamant - Cristea Rares, anul I master Inginerie Software
  • 2 locuri in Senatul Universitatii - Candidati*: Cristea Rares, anul I master Inginerie Software; Istoc Ramona, anul II Informatica
*Lista de candidati afisata initial pentru locurile din Senatul Universitatii continea, din greseala, un candidat in plus.

Rezultate turul III:
Pentru locul de reprezentare in Consiliul Facultatii a studentilor de la anul III Informatica, procentul de prezenta la vot a fost mai mare de 15%+1 din numarul studentilor reprezentati.
Studenti alesi:
  • In Consiliul Facultatii:
    • Petrescu Ana Maria (anul III Informatica), aleasa de 95% din alegatorii prezenti
Rezultate turul II:
Pentru toate locurile de reprezentare in Consiliul Facultatii, cu exceptia celui de la anul III Informatica precum si pentru locurile de reprezentare in Senatul Universitatii, a fost intrunit cvorumul de participare si au fost declarati alesi studentii candidati. Pentru locul de reprezentare in Consiliul Facultatii de la anul III Informatica, alegerile se vor fi relua in turul III.
Studenti alesi in turul II:
  • In Consiliul Facultatii:
    • Stoleru Vlad-Stefan (anul I Informatica), ales de 97% din alegatorii prezenti
    • Gusatu Marian (anul III Matematica)), ales de 100% din alegatorii prezenti
    • Adam Iuliana Alexandra (anul III-IV CTI), ales de 100% din alegatorii prezenti
    • Cristea Rares (toti anii de studiu), ales de 95% din alegatorii prezenti
  • In Senatul Universitatii:
    • Cristea Rares, ales de 86% din alegatorii prezenti
    • Istoc Ramona, ales de 73% din alegatorii prezenti
Rezultate turul I:
Pentru locurile de reprezentare in Consiliul Facultatii a studentilor de la anul II Matematica si anul II Informatica, procentul de prezenta la vot a fost mai mare de 33%+1 din numarul studentilor reprezentati (42,15%, respectiv 38,93%). Pentru celelalte locuri de reprezentare in Consiliul Facultatii, precum si pentru locurile de reprezentare in Senatul Universitatii, alegerile se vor fi relua in turul II.
Studenti alesi in turul I:
  • In Consiliul Facultatii:
    • Dumitru Nicoleta (anul II Matematica), aleasa de 94% din alegatorii prezenti
    • Anei Alexandra Gabriela (anul II Informatica), aleasa de 97% din alegatorii prezenti


Nota: Pentru locurile pentru care nu se inscrie niciun candidat, nu se organizeaza alegeri. Pentru locurile in Consiliul Facultatii pentru care se inscriu candidati pot vota doar studentii din anul si domeniul carora le corespunde fiecare loc. Pentru locurile in Senatul Universitatii pot vota toti studentii, indiferent de ciclu de studii, an, specializare sau forma de invatamant.
Nota: Regulamentul de alegeri al Facultatii este disponibil aici.
Nota: Regulamentul general de alegeri al Universitatii este disponibil aici.



Mobilitati Erasmus

 

2019

sageata albastra Anunt pentru o mobilitate profesor la Universitatea Bar Ilan, Israel. (29 iie—Conf. dr. Cristian Voica)

sageata albastra Mobilitati de practica Erasmus. Anunt concurs. Learning Agreement. (28 iunie—Conf. dr. Cristian Voica)

sageata albastra Rezultate selectie. Anunt pentru o mobilitate profesor la Mississipi State University. Conditii generale de selectie. (4 iunie—Conf. dr. Cristian Voica)

sageata albastra Rezultate selectie. Anunt studenti pentru mobilitati de studii Erasmus (program actualizat). Conditii generale de selectie. Tabel universitatii partenere. Cererile se vor depune la Secretariatul facultatii pana cel tarziu in data de 12 aprilie 2019. (22 martie—Conf. dr. Cristian Voica)

sageata albastra Mobilitati Erasmus pentru profesori, anul universitar 2018-2019. Rezultate selectie. Anunt selectie. Informatii mobilitati. Tabel universitatii partenere. Cererile se vor depune la Secretariatul facultatii pana cel tarziu in data de 11 februarie 2019. (31 ianuarie—Conf. dr. Cristian Voica)

2018

sageata albastra Rezultate selectie. Anunt studenti pentru mobilitati de studii Erasmus (program actualizat). Conditii generale de selectie. Tabel universitatii partenere. Cererile se vor depune la Secretariatul facultatii pana cel tarziu in data de 23 martie 2018 (termen extins). (13 martie—Conf. dr. Cristian Voica)

2017

sageata albastra Mobilitati Erasmus pentru profesori, anul universitar 2017-2018. Rezultate selectie. Anunt selectie. Informatii mobilitati. Tabel universitatii partenere. Cererile se vor depune la Secretariatul facultatii pana cel tarziu in data de 11 decembrie 2017. (23 noiembrie—Conf. dr. Cristian Voica)

sageata albastra Mobilitati de practica Erasmus, pentru perioada iunie - septembrie 2017. Anunt concurs. Conditii generale de selectie. Learning Agreement. (25 mai—Conf. dr. Cristian Voica)

sageata albastra Rezultate selectie. Anunt studenti pentru mobilitati de studii Erasmus. Conditii generale de selectie. Tabel universitatii partenere. Cererile se vor depune la Secretariatul facultatii pana cel tarziu in data de 24 aprilie 2017. (4 aprilie—Conf. dr. Cristian Voica)

sageata albastra Mobilitati Erasmus pentru profesori, anul universitar 2016-2017. Rezultate selectie. Anunt selectie. Informatii mobilitati. Tabel universitatii partenere. Cererile se vor depune la Secretariatul facultatii pana cel tarziu in data de 16 februarie 2017. (1 februarie—Conf. dr. Cristian Voica)


2016

sageata albastra Anunt studenti pentru mobilitati de practica Erasmus, pentru perioada iulie - septembrie 2016. (8 iunie—Conf. dr. Cristian Voica)

sageata albastra Rezultate selectie. Anunt studenti pentru mobilitati de studii Erasmus. Conditii generale de selectie. Tabel universitatii partenere. Cererile se vor depune la Secretariatul facultatii pana cel tarziu in data de 15 aprilie 2016. (3 aprilie—Conf. dr. Cristian Voica)

sageata albastra Anunt studenti pentru mobilitati de practica Erasmus. Conditii generale de selectie. (3 aprilie—Conf. dr. Cristian Voica)


2015

sageata albastra Mobilitati Erasmus pentru profesori. Doritorii trebuie sa depuna un dosar care sa contina un C.V. in format Europass, un plan de predare provizoriu, cerere adresata decanului si copie dupa cartea de identitate. Tabel universitatii partenere. Cererile se vor depune la Secretariatul facultatii pana cel tarziu in data de 3 decembrie 2015. (26 noiembrie—Prof. dr. Victor Alexadru, vralexandru@yahoo.com)

sageata albastra Rezultate selectie. Anunt studenti pentru mobilitati Erasmus. Conditii generale de selectie. Tabel universitatii partenere. Cererile se vor depune la Secretariatul facultatii pana cel tarziu in data de 26 mai 2015. (11 mai—Conf. dr. Victor Alexandru)


2014

sageata albastra Rezultate selectie. Anunt studenti pentru mobilitati Erasmus. Conditii generale de selectie. Tabel universitatii partenere. Cererile se vor depune la Secretariatul facultatii pana cel tarziu in data de 27 mai 2014. (13 mai—Conf. dr. Victor Alexandru)



2013

sageata albastra Mobilitati Erasmus pentru profesori. Doritorii trebuie sa depuna un dosar care sa contina un C.V., o scrisoare de intentie si cererea adresata decanului cu precizarea numarului de stagii anterioare Erasmus. De asemenea candidatii trebuie sa precizeze: gradul didactic, universitatea gazda, perioada stagiului, CNP-ul, nr.de telefon si adresa de email. Tabel universitatii partenere. Cererile se vor depune la Secretariatul facultatii pana cel tarziu in data de 25 noiembrie 2013. (11 noiembrie—Prof. dr. Victor Alexadru, vralexandru@yahoo.com)

sageata albastra Anunt studenti pentru mobilitati Erasmus. Conditii generale de selectie. Tabel universitatii partenere. Cererile se vor depune la Secretariatul facultatii pana cel tarziu in data de 25 aprilie 2012. (12 aprilie—Conf. dr. Victor Alexandru)

sageata albastra Rezultate mobilitati Erasmus pentru profesori. (30 ianuarie—Conf. dr. Victor Alexadru, vralexandru@yahoo.com)

sageata albastra Mobilitati Erasmus pentru profesori. Doritorii trebuie sa depuna un dosar care sa contina un C.V.,o scrisoare de intentie si precizarea privind numarul de stagii anterioare Erasmus. De asemenea candidatii trebuie sa precizeze: gradul didactic,universitatea gazda, perioada stagiului, CNP-ul, nr.de telefon si adresa de email. Tabel universitatii partenere. Cererile se vor depune la Secretariatul facultatii pana cel tarziu in data de 25 ianuarie 2013. (20 ianuarie—Conf. dr. Alexadru Victor, vralexandru@yahoo.com)



2012

sageata albastra Anunt studenti pentru mobilitati Erasmus. Conditii generale de selectie. Tabel universitatii partenere. Cererile se vor depune la Secretariatul facultatii pana cel tarziu in data de 13 aprilie 2012. (31 martie—Conf. dr. Catalin Gherghe)



2011

sageata rosie Cadrele didactice ale Facultatii de Matematica si Informatica ce doresc sa aplice pentru o mobilitatea Erasmus, sunt rugate sa trimita pana cel tarziu 5 decembrie pe adresa gherghe@gta.math.unibuc.ro si sa depuna la secretariatul facultatii:

  • o cerere (adresata domnului decan) in care sa specifice Universitatea la care doreste sa efectueze mobilitatea (conform tabelului) precum si perioada (care trebuie sa fie pana la sfarsitul lunii mai a anului 2011);
  • un cv
  • o copie a cartii de identitate
  • o scrisoare de intentie (in care va face un scurt plan al activitatilor didactice ce le va sustine in aceasta deplasare).
Mentionam ca bursa este de cel mult 500 euro pentru o perioada de cel putin 5 zile lucratoare. (29 noiembrie—Conf. dr. Catalin Gherghe)

sageata rosie Rezultatele selectiei studentilor care au depus dosare pentru a primi burse Erasmus in anul scolar 2011-2012
Studentii selectionati (inclusive rezervele) trebuie sa participe la o intalnire cu reprezentatii biroului Erasmus al Universitatii pe data de 1 aprilie ora 10 sau 12 aprilie ora 14 in sala Senatului Universitatii (Facultatea de Drept parter pe dreapta). Participarea la una din aceste intalniri este obligatorie pentru a demara procedura de realizarea a dosarului de aplicatie. Studentii rezerve vor putea merge la Universitatea aleasa doar in semestrul al-II-lea al anului viitor in limita fondurilor disponibile. Vor putea merge in Semestrul I doar cu finantare proprie. (30 martie—Conf. dr. Catalin Gherghe)

sageata albastra Anunt studenti pentru mobilitati Erasmus. Conditii generale de selectie. Tabel universitatii partenere. Cererile se vor depune la Secretariatul facultatii pana cel tarziu in data de 18 martie 2011. (21 februarie—Conf. dr. Catalin Gherghe)



2010

sageata rosie Cadrele didactice ce doresc sa aplice pentru o mobilitate Erasmus pentru anul 2010–2011 sunt rugate sa trimita la adresa gherghec@yahoo.com pana pe data de 16.10.2010 o cerere (in care sa specifice universitatea pentru care vor sa aplice, precum si perioada), o scrsoare de intentie (in care sa faca o descriere a cursurilor si seminariilor pe care intentioneaza sa le tina in acea perioada) si un C.V. (13 octombrie—Conf. dr. Catalin Gherghe)

sageata albastra Studentii selectionati pentru mobilitati Erasmus in anul scolar 2010–2011 sunt rugati sa se prezinte miercuri, 28 aprilie, ora 14, in sala de consiliu a facultatii pentru intalnirea cu reprezentantul biroului Erasmus al Universitatii. (21 aprilie—Conf. dr. Catalin Gherghe)

sageata albastra Studentii care au aplicat pentru o mobilitate Erasmus in anul scolar 2010–2011 sunt invitati vineri, 16 aprilie 2010, ora 12 la sala 120 pentru comunicarea si discutarea selectiilor. (13 aprilie—Conf. dr. Catalin Gherghe)

sageata albastra Selectie studenti pentru mobilitati Erasmus. Tabel universitatii partenere. (22 martie—Conf. dr. Catalin Gherghe)

sageata albastra Cadrele didactice care doresc sa aplice pentru o mobilitate Erasmus pentru anul 2009–2010, sunt rugate sa trimita responsabilului Biroului Erasmus al Facultatii, la adresa gherghec@yahoo.com, pana cel tarziu 24.02.2010, dosarul de aplicatie, care sa contina cererea de aplicatie precum si un CV. (19 februarie — Conf. dr. Catalin Gherghe)



2009

sageata rosie Model declaratie. (14 mai — Conf. dr. Catalin Gherghe)

sageata albastra In atentia studentilor studentilor selectati pentru mobilitati Erasmus 2009 – 2010 : sunteti invitati luni, 4 mai, ora 14 in Sala de Consiliu pentru intalnirea cu reprezentantul Biroului Erasmus al Universitatii. Mai multe detalii aici. (28 aprilie – Conf. dr. Catalin Gherghe)

sageata albastra In atentia studentilor care au depus cereri pentru mobilitati Erasmus: lista studentilor selectionati pentru mobilitati Erasmus in anul universitar 2009 – 2010. (24 aprilie – Conf. dr. Catalin Gherghe)

sageata albastra In atentia studentilor care au depus cereri pentru mobilitati Erasmus: intilnirea cu studentii care au depus cereri pentru mobilitati Erasmums va avea loc vineri, 24 aprilie ora 8:30 in fata salii 120. (23 aprilie – Conf. dr. Catalin Gherghe)

 In atentia studentilor ce doresc sa aplice pentru mobilitati Erasmus in anul scolar 2009-2010. Tabel Mobilitati 2008-2009.
(2 aprilie 2009  --  Conf.dr. Catalin Gherghe)





2008

 Tabel Mobilitati Profesori 2008-2009.
(28 octombrie 2008)


 In atentia cadrelor didactice care doresc sa beneficieze de mobilitati profesori pentru anul academic 2008-2009 in cadrul programului Erasmus.
(15 octombrie 2008)


 In atentia studentilor selectati pentru burse ERASMUS, anul scolar 2008-2009.  Model declaratie Decan (actualizat 14 mai 2008).
(12 mai 2008)


 In atentia studentilor selectati pentru burse ERASMUS in anul universitar 2008-2009.
(23 aprilie 2008)


 Anunt de interes general primit de la Universitate. Tabelul mobilitatilor pentru 2008-2009.

 In atentia studentilor interesati de mobilitatile Erasmus-Socrates 2008-2009
(1 aprilie 2008)

 In atentia cadrelor didactice care doresc sa beneficieze de mobilitati profesori pentru anul academic 2007-2008 in cadrul programului Erasmus [ Detalii]
(21 ianuarie 2008)





2007

 In atentia studentilor care au depus cereri pentru mobilitatile Erasmus-Socrates 2007-2008 [ Detalii]
(18 aprilie 2007)



 In atentia studentilor interesati de mobilitatile Erasmus-Socrates 2007-2008 [ Detalii]
(23 martie 2007)





2006

 In atentia cadrelor didactice care doresc sa beneficieze de mobilitati profesori pentru anul academic 2006-2007 in cadrul programului Erasmus [ Detalii]
(11 iunie 2006)

 In atentia studentilor care vor beneficia de mobilitati in cadrul programului Socrates-Erasmus pentru anul academic 2006-2007 [ Detalii]
(27 aprilie 2006)

 Extras din procesul verbal al Comisiei de selectare a mobilitatilor studentesti Erasmus pentru anul 2006-2007 [ Detalii]

 In atentia studentilor selectati pentru mobilitatile ERASMUS - SOCRATES 2006-2007

Vineri 28 Aprilie 2006, la ora 10, va avea loc o intrunire a studentilor selectati pentru mobilitatile Socrates-Erasmus, la care va participa din partea Biroului Erasmus al Universitatii Bucuresti doamna Alina Balasa.

Cu aceasta ocazie vor fi comunicate toate amanuntele privind aspectele academice si administrative ale mobilitatilor Socrates-Erasmus.

Intrunirea va avea loc in sala 218.

(11 aprilie 2006)

 In atentia studentilor interesati de mobilitatile ERASMUS-SOCRATES 2006-2007 [ Detalii]

 Conform indicatiilor primite de la Rectoratul Universitatii (Biroul Programe Comunitare - ERASMUS), numarul total de mobilitati (de luni) ERASMUS alocat fiecarei facultati trebuie redus la 45% (cu o variatie de plus/minus 10%) astfel incat nivelul grantului ERASMUS sa creasca. Tabel cu mobilitati ERASMUS pentru selectie 2006-2007 [ Detalii]

 Declaratie recunoastere decan [ Detalii]

 Indrumari pentru studenti [ Detalii]

(14 martie 2006)



2005

  In atentia cadrelor didactice care doresc sa beneficieze de mobilitati profesori pentru anul academic 2005-2006 [ Detalii]
(17 noiembrie 2005)


  In atentia studentilor care vor beneficia de mobilitati in cadrul programului Socrates-Erasmus pentru anul academic 2005-2006 [  Detalii] [ Tabelul pt. conversie]
(13 septembrie 2005)


  Mobilitati profesori in cadrul programului Socrates-Erasmus pentru anul universitar 2004-2005
1. Mihai Adela;
2. Mihai Ion;
3. Turtoi Adriana.

Selectia persoanelor care vor fi incluse in programul de mobilitati pentru profesori pe anul 2005-2006 se va efectua la o data care se va anunta ulterior.
(29 august 2005)


 In atentia studentilor interesati de mobilitatile Erasmus-Socrates [  Detalii ]   ANEXA





2004

 Mobilitati profesori in Programul ERASMUS, pentru anul universitar 2004-2005 [  Detalii ]

 Studentii din cadrul programului de master, care au depus cereri pentru subventii Socrates pentru anul academic 2004-2005, sunt convocati vineri 15 octombrie 2004, ora 10:00, pentru anunturi importante. Intalnirea va avea loc in fata salii 4 (parter).

 In atentia studentilor de la Master

Studentii care doresc subventii pentru mobilitatile SOCRATES (locurile cu codul P din lista alaturata ), pentru anul universitar 2004/2005, pot depune cereri la secretariat pana cel tarziu la data de 1 octombrie 2004. Fiecare cerere va contine 3 optiuni, in conformitate cu lista alaturata ().

 Cuantum subventie Socrates 2004-2005 ( )

 In atentia studentilor anului IV care doresc sa urmeze cursurile de Master ( )

 Convocare studenti inscrisi ( ) pentru ziua de 7 mai 2004


2002 - 2015 -- Facultatea de Matematica si Informatica, Universitatea din Bucuresti
Str. Academiei nr. 14, sector 1, C.P. 010014, Bucuresti, Romania
Tel: (4-021) 314 2863, Fax: (4-021) 315 6990, secretariat  fmi.unibuc.ro